Even voorstellen: Team Speeltuincentrale

Het team van de Speeltuincentrale bestaat op dit moment uit 8 medewerkers:

  • Sisca Sytema, teammanager en relatiebeheerder
  • Sandra Reinderink, projectleider Onderhoud & Renovaties en Officemanager
  • Hilde Strijker, projectleider Speelfestivals en relatiebeheerder
  • Michael Hobers, communicatiemedewerker
  • Houda Nouâmane, projectmedewerker Mooie Wijken, Speelfestivals en Speelambassadeurs
  • Dominique Bosma, administratief en financieel medewerker
  • Jitse Terpstra, relatiebeheerder en projectmedewerker Renovaties

Voor meer informatie, zoals werkdagen en contactgegevens van medewerkers: Team | Speeltuincentrale Groningen.

Dienstverlening
Op dit moment biedt de Speeltuincentrale een breedscala aan dienstverlening aan voor de bij haar aangesloten leden. Wij:

  • ondersteunen de besturen en hun vrijwilligers;
  • houden ons bezig met het onderhoud, opknappen en/of renovaties van de speeltuinen;
  • helpen op het gebied van financiën;
  • maken je wegwijs op het gebied van PR en communicatie;
  • organiseren, met hulp van de Buurt- en Speeltuinverenigingen, gratis Speelfestivals voor kinderen van 4-12 jaar.

Voor meer informatie over onze projecten, klik hier: Projecten | Speeltuincentrale Groningen of bekijk onze nieuwspagina: Nieuws | Speeltuincentrale Groningen