Het team van de Speeltuincentrale bestaat op dit moment uit 8 medewerkers:
- Sisca Sytema, teammanager en relatiebeheerder
- Sandra Reinderink, projectleider Onderhoud & Renovaties en Officemanager
- Hilde Strijker, projectleider Speelfestivals en relatiebeheerder
- Michael Hobers, communicatiemedewerker
- Houda Nouâmane, projectmedewerker Mooie Wijken, Speelfestivals en Speelambassadeurs
- Dominique Bosma, administratief en financieel medewerker
- Jitse Terpstra, relatiebeheerder en projectmedewerker Renovaties
Voor meer informatie, zoals werkdagen en contactgegevens van medewerkers: Team | Speeltuincentrale Groningen.
Dienstverlening
Op dit moment biedt de Speeltuincentrale een breedscala aan dienstverlening aan voor de bij haar aangesloten leden. Wij:
- ondersteunen de besturen en hun vrijwilligers;
- houden ons bezig met het onderhoud, opknappen en/of renovaties van de speeltuinen;
- helpen op het gebied van financiën;
- maken je wegwijs op het gebied van PR en communicatie;
- organiseren, met hulp van de Buurt- en Speeltuinverenigingen, gratis Speelfestivals voor kinderen van 4-12 jaar.
Voor meer informatie over onze projecten, klik hier: Projecten | Speeltuincentrale Groningen of bekijk onze nieuwspagina: Nieuws | Speeltuincentrale Groningen